L’Entrevista: ADRIÀ PLANTÉS


Com et dius? Adrià Plantés i Palahí
Ets soci de Fem a Quart? Sí, el 195
2017-01-30 22.28.48.jpg

Eps !! Quina parella de guapus !!

Com et definiries a tu mateix? Què et fa diferent? Crec que tothom és diferent entre sí. Jo sóc molt actiu, no paro quiet. Sóc curiós, xerraire, sempre estic preguntant coses… Força senzill, entregat, honest, etc. A més sóc molt despistat, la memòria no és el meu fort. A vegades no tinc terme mitjà, o tot o res.
Quines són les teves passions? Les meves passions són viatjar, tinc la sort que a la meva xicota, la Laura, també i no parem… La gastronomia o altrament dit menjar i veure (aquesta em ve dels meus pares crec). La bici de carretera que va bé per cremar-ho tot, els tiberis i els mals de cap. Anar a córrer amb la Laura acabant amb una cerveseta també m’encanta.
IMG-20170311-WA0012.jpg

Com diu ell, aquí el tenim “cremant” 😉 !!

Com t’ho manegues per combinar el “dia a dia” amb els teus hobbies? Tinc uns horaris estranys i normalment sempre em queda alguna estona per fer-ho. El problema és que moltes vegades quan jo puc els altres treballen i he que fer-ho sol. No és el mateix però quan tinc algun dissabte ho dono tot amb la grupeta QRT Team, jeje…

Explica’ns com ens vas conèixer… Vàrem crear el QRT Team amb una colla d’aquí al poble per fer sortides en bici o anar a córrer. En David Sances ens va proposar d’agafar el nostre nom i ajuntar-lo amb Fem a Quart i ho va “professionalitzar” tot. Vàrem passar de tenir un grup de WhatsApp a fins i tot un blog!

Què et va portar a fer-te soci i/o a participar de les activitats de #quartmola? M’agrada molt la bici i poder fer-ho amb una colla del poble no té preu. És una manera de conèixer gent i apuntar-te a algun repte que es proposi.

 Què penses de Fem a Quart? Gran iniciativa i molt ben treballada. La veritat que s’ha de felicitar a les persones que hi dediqueu el vostre temps.

Podem fer alguna cosa per a tu? Com creus que podríem millorar?   Seguir així i no afluixar!!!

Tu has estat nominat per en Sergi Jiménez, i la pregunta que et vol fer és:

Quin és el teu objectiu en bici del 2017?

Mmmmm… No sé… Patir menys que l’any passat??? Jajajajaja !!!

 

Nomina a una persona que participi en les activitats de fem a Quart i que t’agradaria conèixer més:  

EN CRISTÓBAL !!!

Quina pregunta faries a aquesta persona?  (Haureu d’esperar a l’entrevista per saber quina pregunta és 😉 )

Gran persona i, a l’igual que en Sergi Jiménez, un dels creadors i component del QRTteam !!! Un enamorat del seu poble…i de la Laura, clar 😉

Competitiu, gran company (important!) i sempre disposat a col.laborar !! De fet, l’Adrià és qui va aconseguir el nostre sponsor Labac !!

Ja ho veieu, millor impossible oi?

IMG-20170220-WA0006.jpg

MOLTES GRÀCIES ADRIÀ !!!

#Quartmola

Sense vosaltres, res d’això estaria passant !!

Per a qualsevol consulta, no dubteuVen posar-vos en contacte amb nosaltres !!


Mail: femaquart@gmail.com  –   Facebook https://www.facebook.com/FemaQuart  – Twitter:@femaquart –  Instagram: @femaquart – Blog: https://femaquart.wordpress.com
Anuncis

Deixa un comentari

