L’entrevista: JAUME FONT


Com et dius? Jaume Font Fierro
Ets soci de Fem a Quart? Sí, el 129
IMG_3627.JPG

The lovers runners !!!

Com et definiries a tu mateixa? Què et fa diferent? Sóc bona persona i amic dels meus amics, però crec que el més m’agrada és ajudar a les persones perquè això em realitza. Ara, també m’encanta riure i fer riure als que m’envolten!!
Quines són les teves passions? La meva gran passió i el principal a la meva vida és la meva família. Tot i que el running i el meu Barça formen part dels meus altres grans hobbies.
IMG_0914.JPG

Família de guapus !!

Com t’ho manegues per combinar el “dia a dia” amb els teus hobbies? Tinc la gran sort que la persona que m’acompanya a la vida també li encanta córrer i per tant és força compatible poder treure un espai per poder practicar-lo. Moltes vegades m´acompanya a fer la cabreta!! A banda, tinc els nens grans i això és un handicap força favorable.

Explica’ns com ens vas conèixer… Doncs una cosa va portar a l’altre… Vaig sortir a fer un carril bici amb la Bego i ella va sortir força forta aquell dia i jo anava un xic cansat així que li vaig dir que no apretés gaire cosa que no va fer cas i vaig aguantar com vaig poder. El que ella no sabia és que jo tenia un as sota la màniga i que el meu fort crec que és el fons. Per tant la segona part de la sortida ella s’ho va patir amb una petita discussió enmig del carrilet. Res ens vàrem trobar a fires amb en David Sances i la Bego com que el coneixia li va comentar i ell li va dir que hi havia un grup que sortia al nostre poble. Això li va agradar molt i va dir que ella sortiria amb el grup. Clar jo li vaig dir “tu mateixa” però el que ella no sabia és que jo tenia un segon as sota la màniga i és que jo també hi vaig anar aquell fantàstic i fabulós dillun!!  Allà mateix la Núria Ramon ens va afegir al grup i fins el dia d’avui.

IMG_3321.JPG

Apa tu !!!! Quin grup de gent maca !!

 

Què et va portar a fer-te soci i/o a participar de les activitats de #quartmola? No en vaig tenir cap dubte perqué jo havia de formar part d’aquest grup sí o sí.

Què penses de Fem a Quart? Fem a Quart és per mi un grup on hi ha persones fabuloses, magnífiques, genials, brutals i amb molt bon fons que l’únic que han fet és fer-me més feliç del que jo era.

Podem fer alguna cosa per a tu? Com creus que podríem millorar?   Per mi ja heu fet el que teníeu que fer i és acceptar a compartir els vostres moments amb mi. Crec que amb el temps es poden fer coses molt maques i ho penso de veritat.

 

IMG_3503.JPG

Fotassa !!!!

 

Tu has estat nominada per l’Anna Preses, i la pregunta que et vol fer és:

A part de tenir un entrenament estricte, cuides també la teva alimentació? Estàs fort com un roure!!!!

Crec que l’alimentació forma una part molt important de l’entrenament i trobo que és essencial.

 

IMG_0574.JPG

Aquesta medalla… Bravo Jaume !!

 

Nomina a dues persones que participin en les activitats de fem a Quart i que t’agradaria conèixer més:  

FRANCESC ARIMANY i JORDI COBOS !!!

[ai maaaare quin parell !!]

Quines preguntes faries a aquestes persones?  (Haureu d’esperar a l’entrevista per saber quines preguntes són 😉 )

Hem de dir que en Jaume forma part d’un grup de runners que encara no sabem d’on han sortit ni quina genètica arrosseguen, però que us podem assegurar que són d’un altre planeta !!! Tant li fa sumar 8km, 21km… Com una Ultra !!!

Sempre el trobareu a punt per sortir a córrer i si és per muntanya, millor !!! Així que ja sabeu… A córrer amb en Jaume 😉 !!

Bravo champion  !!!!

 

IMG_6566.JPG

MOLTES GRÀCIES JAUME !!!

#Quartmola

Sense vosaltres, res d’això estaria passant !!

Per a qualsevol consulta, no dubteuVen posar-vos en contacte amb nosaltres !!


Mail: femaquart@gmail.com  –   Facebook https://www.facebook.com/FemaQuart  – Twitter:@femaquart –  Instagram: @femaquart – Blog: https://femaquart.wordpress.com

 

Anuncis

Deixa un comentari

