L’Entrevista: JORDI COBOS

Com et dius? Jordi Cobos Martinez
Ets soci de Fem a Quart? Sí, 151
IMG_8174.JPG

Família de guapusssss !!! (Buenu guapesssss i un guapu jejeje)

Com et definiries a tu mateix? Què et fa diferent? Sóc una persona molt activa i lianta… Sempre tinc algun objectiu en ment… I acabo liant a tothom. Em considero senzill, transparent i procuro cuidar a la gent que estimu. Sóc força innocent i d’entrada tothom em cau bé. Sóc valent, fort i molt tossut i m’agrada molt la xocolata… Sóc força repelent amb l’ordre i la neteja.
IMG_0580.PNG

No ho diria pas ningú que ets una persona que lia a tothom jejejeje!!

Quines són les teves passions? Deixant de banda la família, la meva gran passió des dels 18 anys és la muntanya i tots els esports relacionats amb ella. Desde que va nèixer la meva debilitat, la Lena, he canviat l’alta muntanya, l’escalada, el barranquisme… Pel running…. Que és una altra manera de disfrutar la muntanya… Però trobo a faltar l’adrenalina, la falta d’oxígen, les cordes, els mosquetons, les botes… No descarto tornar aviat a fer alguna cosa! El meu somni seria poder transmetre tot el que sé a la Lena! Ahhhh !! I una altra de les meves passions és viatjar arreu del món 😉
IMG_1342.JPG

Buahhhh !!!!

IMG_4429.PNG

Muntanya…..

IMG_9489.JPG

I més muntanya…. Brutal !!!

Com t’ ho manegues per combinar el “dia a dia” amb els teus hobbies? Si alguna cosa positiva té treballar de torns és la flexibilitat horària que ofereix… Em permet adaptar-me els horaris d’entrenos i curses a les necessitats de casa… També la família em segueix, em comprèn i de fet, compartim molts moments fent esport.

Explica’ns com ens vas conèixer… Sabia que hi havia un grup de runners i tenia moltes ganes de conèixer a gent i fer poble… A més a més, fèia poc que ens havíem mudat a Quart i va ser un propòsit d’any nou complert!

 

IMG_5386.JPG

Propòstit més que complert !!!

Què et va portar a fer-te soci i/o a participar de les activitats de #quartmola? Com ja he comentat, m’agrada molt fer activitats en grup. El fet de fer-me soci van ser les ganes de fer esport, el fet de participar a les activitats ja és una necessitat, sobretot quan tens ja alguns bons amics al grup i t’ho passes pipa!

 

IMG_0537.JPG

Activitats…. En grup??? 😉

Què penses de Fem a Quart? Doncs com la majoria diu, el grup és una passada!! És increible que un poble tant petit aporti tant… L’èxit el porten les persones que formen part del grup ja que al ser tanta gent sempre hi han ideies noves… És molt enriquidor pel grup!

Podem fer alguna cosa per a tu? Com creus que podríem millorar? Per mi especialment no, a part de continuar com fins ara o millorar, és clar! Pel grup, tinc en ment organitzar algun tastet d’escalada o barranquisme…. 🙂 Seria el meu granet de sorra…

 

IMG_9488.JPG

Ja ens hi veiem tots aquí amb tu Jordiiiiiiii

 

Tu has estat nominat per en Jaume Font i la pregunta que et vol fer és:

Fas col.lecció de mitjons?? Jajajaja !! Sí, m’agrada combinar els mitjons amb els “headbands” …

 

Nomina a una persona que participi en les activitats de fem a Quart i que t’agradaria conèixer més:  

GENÍS CASSÀ!!!!

Quina pregunta faries a aquesta persona?  (Haureu d’esperar a l’entrevista per saber quina pregunta és 😉 )

 

IMG_7927.JPG

Sense paraules… Senzillament, un crack !!!

 

Si la setmana passada parlavem d’una “sargantana”, avui tenim al nostre “saltamontes” per excelència !! I ho escrivim així perquè el feedback és immediat jejejeje!! Per a en Jordi tot lo  que tingui a veure amb la muntanya … “mola !!” … I amb en Jordi [això ja ho sabeu la majoria!!] han arribat les fotos fent salts a l’estil #saltaconcobos que tant i tant ens agraden, alegren i motiven !!

Impulsor del bon rotllo en tota regla, amb una energia que no ens l’acabem mai, moooolta diversió i gran amic dels seus !!!

 

4F74F816-32D5-49E4-9F84-B4471CF170DA.JPG

 

MOLTES GRÀCIES JORDI !!!

#Quartmola

Sense vosaltres, res d’això estaria passant !!

Per a qualsevol consulta, no dubteuVen posar-vos en contacte amb nosaltres !!


Mail: femaquart@gmail.com  –   Facebook https://www.facebook.com/FemaQuart  – Twitter:@femaquart –  Instagram: @femaquart – Blog: https://femaquart.wordpress.com
Anuncis

Deixa un comentari

