L’entrevista: ANNA MASCORT

Com et dius? Anna
Ets soci de Fem a Quart? Sí,  el 72
 
IMG_2819

I aquí la tenim amb l’Oriol i aquest gran somriure que sempre porta de sèrie !!!

Com et definiries a tu mateix? Què et fa diferent? Ufff … (passaré a la següent pregunta mentre em vaig pensant aquesta primera jaja!))
[tic tac tic tac…]
A veure, doncs crec que sóc una persona alegre, extrovertida, decidida, curiosa i moolt despistada . També sóc exigent i perfeccionista i una mica tossuda… Bé, potser, molt tossuda jaja!
 
Quines són les teves passions? Doncs a part de l ‘esport, la meva passió són les persones que m’estimo, els meus fills, la meva família i els meus amics.
IMG_2821

Amb una de les seves passions…. Les seves amistats !!!!

Com t’ho manegues per combinar el “dia a dia” amb els teus hobbies? Doncs la veritat és que no m’ho manego gaire bé!  Jajajajaja!! Intento treure temps de sota les pedres però reconec que em costa bastant! M’agradaria fer moltes coses (potser masses :)) i realment faig el que puc.

Explica’ns com ens vas conèixer… Ei! que sóc sòcia fundadora jo! Jaja!! Vaig ser-hi el primer dia a la primera sortida de running gràcies a la súper Núria Ramon que m’ho va proposar i em va semblar una gran idea.

(Per cert, us aviso, si la Núria Ramón vol que facis alguna cosa, ho acabes fent segur!!)

 

IMG_2820

I aquí la tenim amb la Núria, com no, jejeje !!!

 

Què et va portar a fer-te soci i/o a participar de les activitats de #quartmola? Doncs la possibilitat de poder practicar esport amb gent amb les mateixes afinitats que jo, de conèixer noves rutes per còrrer o de provar noves activitats com el trail running, les Vies Braves o nedar al llac de Banyoles .

Què penses de Fem a Quart? Penso que sou increïbles, que el que s’ha aconseguit és brutal. La capacitat d’organització, l’entusiasme i l’ambient que s’ha creat, l’esperit solidari que es promou… Tot em sembla extraordinari.

 

Podem fer alguna cosa per a tu? Com creus que podríem millorar? Sí, crec que haurieu d’organitzar un servei de cangur o una ludoteca pels nens mentre els pares fem la nostra horeta d’esport jajaja !! [Prenem nota Anna !!! Bona pensada !!]

 

Tens en ment alguna activitat que trobis a faltar i que podríem organitzar? Sí, iniciació al ciclisme de carretera. M’agradaria probar aquesta disciplina. Encara que hauria de trobar temps!

Tu has estat nominada per la Laia Flamerich i la pregunta que et vol fer és:

Quan farem una Mitja Marató de Muntanya juntes?

Laieta, va, em comprometo a fer una mitja juntes al 2018! Però m’hauràs d’esperar que no segueixo el teu ritme!

Nomina a una persona que participi en les activitats de fem a Quart i que t’agradaria conèixer més:  

SILVIA PLANELLA !!!!

Quina pregunta faries a aquesta persona?  (Haureu d’esperar a l’entrevista per saber quina pregunta és 😉 )

 

Hem de dir que l’Anna és a part de “maca, divertida i intel.ligent” (com l’etiqueten sovint), és senzillament una gran professional, una gran mare, una gran dona i una gran amiga…

Una gran persona que es fa estimar des del primer moment!!!

I sempre, sempre, sempre t’arrencarà un somriure, tant en els bons com en els no tant bons moments de la vida.

Estem tots ben encantats d’haver-te conegut Anna. Ets genial !!!!

 

IMG_2818.JPG

 

MOLTES GRÀCIES ANNA !!!

#Quartmola

Sense vosaltres, res d’això estaria passant !!

Per a qualsevol consulta, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres !!


Mail: femaquart@gmail.com  –   Facebook https://www.facebook.com/FemaQuart  – Twitter:@femaquart –  Instagram: @femaquart – Blog: https://femaquart.wordpress.com
Anuncis

Deixa un comentari

